Prośba o analize logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • superczajnik
    Classic
    • 2009
    • 13

    Prośba o analize logów

    A ja bym go zostawil, z kazdym postem pograza sie i ludzie to widza, to wiecej da niz wywalenie go na ryj stad
  • Tommi4u
    Classic
    • 2008
    • 27

    #2
    Prośba o analize logów

    Witam
    Mam problemik ze swoją octavką, napewno problem jest z kierownicami które się zabiekły i wywala błąd przeładowania ale przy okazji kasowania błędu zrobiłem log na postoju i wartości trochę mi niepasują...
    może ktoś bardziej obcykany w vag-ach spojrzeć na te logi i powiedzieć co jest nie tak?
    logi z jazdy zrobię w weekend
    Pozdrawiam
    TomekP.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Na postoju wszystko sie zgadza, trzeba przeprowadzic te pomiary na drodze
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Tommi4u, rób logi na drodze bo z postoju nic się nie wywróży.

        Jedź na 3 biegu przy obrotach 1300 depnij gaz i trzymaj go aż do 4200 najlepiej , oczywiscie bez zmiany biegu . W tym czasie zrób loga
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • Tommi4u
          Classic
          • 2008
          • 27

          #5
          Zamieszczone przez Ziomal
          Tommi4u, rób logi na drodze bo z postoju nic się nie wywróży.

          Jedź na 3 biegu przy obrotach 1300 depnij gaz i trzymaj go aż do 4200 najlepiej , oczywiscie bez zmiany biegu . W tym czasie zrób loga
          tak też zrobiłem i niestety odrazu wskoczył błąd "za wysokie doładowanie"
          :?
          powtórze jak rozruszam kierowniczki
          Załączone pliki

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Jak tak patrze to przeplywka ci pokazuje za niskie wartosci i doladowanie masz na poziomie 0,25 mbara :roll:
            Czy jak jest przeplywka padnieta, to moze tak zanizac cisnienie doladowania ? :roll:
            Czy jak by N75 byl walniety, to moglby powodowac ze cisnienie utrzymuje sie na tak niskim poziomie? :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Samiec, zapomniałeś dr.Samiec dodać , że po wspólnej naradzie mamy takie same przypuszczenia.

              Według mnie albo Przepływka albo Turbo. Bo nawet na zapieczonych kierownicach by przeładowywał a on tutaj w ogóle nie ładuje :|
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Samiec, Ziomal,
                panowie a nie przyszło wam do głowy że ostatni pomiar doładowania jest w trybie serwisowym :wink:
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  dobrygrzeswawa, Mistrzu , znaczy się notlauf ?
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                    Samiec, Ziomal,
                    panowie a nie przyszło wam do głowy że ostatni pomiar doładowania jest w trybie serwisowym :wink:
                    Ale kanal i 10 i 11 ma to samo :roll: Czyli musialy byc by obydwa te pomiary robione w trybie awaryjnym.
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Zamieszczone przez Ziomal
                      dobrygrzeswawa, Mistrzu , znaczy się notlauf ?
                      dokładnie tak kierowniku
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Ale kanal i 10 i 11 ma to samo :roll: Czyli musialy byc by obydwa te pomiary robione w trybie awaryjnym.
                      logi można zrobić z max trzech kanałów a tu są dwa pomiary 2pomiary x 3 kanały = 6 screenów :szeroki_usmiech

                      [ Dodano: Pią 28 Mar, 08 00:28 ]
                      Tommi4u, nie pali Ci trochę ciężko :?:
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                        logi można zrobić z max trzech kanałów a tu są dwa pomiary 2pomiary x 3 kanały = 6 screenów :szeroki_usmiech
                        Masz racje , dopiero teraz dostrzeglem ze jest to poszatkowane, myslalem ze kazdy pomiar byl robiony oddzielnie(ja tak zawsze robie, bo wiecej danych zbiera na jednym kanale)
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          Przeciez na ostatnim widac, ze doladowanie jest calkowicie wylaczone.


                          Widac tez, ze auto ma chyba jakis program w sobie Bo wymagane doladowanie jest dlubniete w gore.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Tommi4u
                            Classic
                            • 2008
                            • 27

                            #14
                            Zamieszczone przez Samiec
                            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                            Samiec, Ziomal,
                            panowie a nie przyszło wam do głowy że ostatni pomiar doładowania jest w trybie serwisowym :wink:
                            Ale kanal i 10 i 11 ma to samo :roll: Czyli musialy byc by obydwa te pomiary robione w trybie awaryjnym.
                            pierwszy pomiar do ok 3tyś był ok, potem notlauf no i drugi już w trybie serwisowym.
                            dzisiaj albo jutro będe robił jeszcze raz.
                            sprawa wygląda tak, że po kilku przegonieniach autka do końca obrotów już nie wywala błędu więc szansa na poprawny pomiar jest.

                            [ Dodano: Sob 29 Mar, 08 10:11 ]
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Przeciez na ostatnim widac, ze doladowanie jest calkowicie wylaczone.


                            Widac tez, ze auto ma chyba jakis program w sobie Bo wymagane doladowanie jest dlubniete w gore.
                            oficialnie programu niema i miec nie powinno bo to auto poleasingowe ale skoro doładowanie jest nieseryjne znaczy ktoś mógł dłubać, jak to sprawdzić bez wybebeszania kompa?

                            [ Dodano: Sob 29 Mar, 08 10:13 ]
                            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa

                            Tommi4u, nie pali Ci trochę ciężko :?:

                            jak zimny to troszkę nim zatelepie i przydławi zanim odpali ale pali. za pierwszym razem, jak ciepły to z dotyku pali bez problemu.

                            Komentarz

                            • Ziomal
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 5841
                              • Octavia I (1U2)
                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              Tommi4u, stań z seryjną ASV na kresce i się wszystko okaze
                              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                              Jest O1 1.6 BFQ

                              Komentarz

                              Pracuję...