A ja bym go zostawil, z kazdym postem pograza sie i ludzie to widza, to wiecej da niz wywalenie go na ryj stad
Prośba o analize logów
Zwiń
X
-
Prośba o analize logów
Witam
Mam problemik ze swoją octavką, napewno problem jest z kierownicami które się zabiekły i wywala błąd przeładowania ale przy okazji kasowania błędu zrobiłem log na postoju i wartości trochę mi niepasują...
może ktoś bardziej obcykany w vag-ach spojrzeć na te logi i powiedzieć co jest nie tak?
logi z jazdy zrobię w weekend
Pozdrawiam
TomekP.
-
-
Tommi4u, rób logi na drodze bo z postoju nic się nie wywróży.
Jedź na 3 biegu przy obrotach 1300 depnij gaz i trzymaj go aż do 4200 najlepiej , oczywiscie bez zmiany biegu . W tym czasie zrób logaByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalTommi4u, rób logi na drodze bo z postoju nic się nie wywróży.
Jedź na 3 biegu przy obrotach 1300 depnij gaz i trzymaj go aż do 4200 najlepiej , oczywiscie bez zmiany biegu . W tym czasie zrób loga
:?
powtórze jak rozruszam kierowniczki
Komentarz
-
-
Jak tak patrze to przeplywka ci pokazuje za niskie wartosci i doladowanie masz na poziomie 0,25 mbara :roll:
Czy jak jest przeplywka padnieta, to moze tak zanizac cisnienie doladowania ? :roll:
Czy jak by N75 byl walniety, to moglby powodowac ze cisnienie utrzymuje sie na tak niskim poziomie? :roll:
Komentarz
-
-
Samiec, zapomniałeś dr.Samiec dodać , że po wspólnej naradzie mamy takie same przypuszczenia.
Według mnie albo Przepływka albo Turbo. Bo nawet na zapieczonych kierownicach by przeładowywał a on tutaj w ogóle nie ładuje :|Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Samiec, Ziomal,
panowie a nie przyszło wam do głowy że ostatni pomiar doładowania jest w trybie serwisowym :wink:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ziomaldobrygrzeswawa, Mistrzu , znaczy się notlauf ?
Zamieszczone przez SamiecAle kanal i 10 i 11 ma to samo :roll: Czyli musialy byc by obydwa te pomiary robione w trybie awaryjnym.
[ Dodano: Pią 28 Mar, 08 00:28 ]
Tommi4u, nie pali Ci trochę ciężko :?:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawalogi można zrobić z max trzech kanałów a tu są dwa pomiary 2pomiary x 3 kanały = 6 screenów :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez dobrygrzeswawaSamiec, Ziomal,
panowie a nie przyszło wam do głowy że ostatni pomiar doładowania jest w trybie serwisowym :wink:
dzisiaj albo jutro będe robił jeszcze raz.
sprawa wygląda tak, że po kilku przegonieniach autka do końca obrotów już nie wywala błędu więc szansa na poprawny pomiar jest.
[ Dodano: Sob 29 Mar, 08 10:11 ]
Zamieszczone przez MaicroftPrzeciez na ostatnim widac, ze doladowanie jest calkowicie wylaczone.
Widac tez, ze auto ma chyba jakis program w sobie Bo wymagane doladowanie jest dlubniete w gore.
[ Dodano: Sob 29 Mar, 08 10:13 ]
Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
Tommi4u, nie pali Ci trochę ciężko :?:
jak zimny to troszkę nim zatelepie i przydławi zanim odpali ale pali. za pierwszym razem, jak ciepły to z dotyku pali bez problemu.
Komentarz
-
Komentarz